Am revenit din vacante si am avut o surprize placute. Plecam pe jos spre cresa cu bebelusul meu de 14 luni in carucior si am dat de un soi de parc de velo de inchiriat. Cum bebelus e cumint si deobicei nu face scandal cand ma opresc – asta daca nu dureaze prea mult – m-am oprit si m-am interesat cum functioneaze. Este organizat de o Fundatia cu scop verde si gazduite de Universitatea Bucuresti care este partener in proiect.

A doua zi, am platit cotizatia anuale ca sa fiu membru si am inchiriat prima bicicleta. M-am plimbat prin Bucuresti din Centru pina in Piata Victoriei si altele. Ce placeeeeeeeeeeeeeeere! De atata mult nu urcasem pe o bicicleta!

A treia zi am zis “hai pina la birou cu biciclete”. Cam scirteia acesta dar avea si avantaj sa fiu auzit de pieton care ocupau pista ciclabile.

A patra zi tot cu bicicleta. Cred ca va deveni usual sa me deplasez in Bucuresti cu acest mijloc de transport ecologic. Plus ca sistem de inchiriere imi convine de minune: sunt cam certat cu mecanica asa ca daca am pana, nu repar eu!

Hai Bucuresteni: la bicicleta!

Strainu’