Salut!

Numele meu este Alina si sunt studenta in anul V la Universitatea Politehnica din Bucuresti. Povestea mea este urmatoarea: am obtinut o bursa Erasmus pentru a-mi finaliza studiile universitare in Olanda. Am fost foarte incantata ca am primit bursa si ca o sa imi fac proiectul de diploma la o universitate de prestigiu din Europa! Dar asta numai pana cand am aflat ca acea bursa acoperea doar costurile de cazare pentru perioada de studiu. In acel moment am avut o mare dilema: de unde puteam lua banii de care mai aveam nevoie?

Bineinteles, primul gand a fost sa vorbesc cu parintii mei, poate ma puteau ajuta. Dar mi-am dat seama ca la 23 de ani ar trebui sa incerc sa ma descurc mai intai singura. Oricum, parintii ar fi trebuit sa faca un imprumut pentru a-mi oferi banii de care aveam nevoie.

Si totusi …cam cu o luna inainte de data la care trebuia sa plec, o colega mi-a zis: “Exista o fundatie care cred ca te poate ajuta. Ofera credite pentru studenti. Poti cauta pe Internet mai multe informatii. Fundatia se numeste EQUALIS”. Am zis multumesc de informatie si m-am apucat sa caut. Intr-adevar, am descoperit ca aceasta fundatie acorda credite pentru studenti, dar nu era scris nicaieri ca finanteaza si studii in strainatate. M-am gandit ca nu ma incadrez in conditiile de acordare, dar m-am hotarat sa scriu un mail catre fundatie ca sa fiu sigura de acest lucru.

Ei bine…in 2 zile am primit un telefon prin care am fost invitata la o discutie. Am fost foarte surprinsa de promptitudinea raspunsului si foarte incantata de oamenii pe care i-am intalnit la fundatie.

Si asa am ajuns sa fiu prima persoana care a primit credit pentru studii in strainatate.

Concluzia si recomandarea mea este ca toti studentii care au nevoie de bani pentru finantarea diverselor proiecte pe care le intreprind sa trimita un mail la Fundatia Equalis. Pentru mine au fost oamenii potriviti in momentul in care am avut cea mai mare nevoie.

Numai bine si multa bafta!

Alina Ristena Cretu, studenta Universitatea Politehnica