Uite la inceput am zis : “imprumuturi EQUALIS sunt doar pentru a studia la Bucuresti.” Vroiam si noi sa vadem cum merg lucrurile la o scara mai mica.

Si am primit a solicitari din Constanta.

Am facut interview si am acordat imprumut.

La inceput am zis: “candidati trebuie sa dovedesc macar un an reusit. Vrem sa fim siguri ca omul e in stare sa isi duce studii cu succes pina la capat.”

A venit o candidate in anul I de la ASE: personalitate super dinamica, tatal bolnav, situatia familiale super greoie din punct de vedere financiar…
Rezultate scolare deosebite, daca continue sa invate asa, sanse foarte bune ca va obtine scutire de taxa in anul urmator. Lipsa o suma modica destinata acoperirii platii chiriei si a jumatate din taxa de scolarizare. Daca nu obtinea imprumutul va fi obligata sa lucreze full time, cu risc de a nu obtine rezultate bune deci s-a zis cu scutire de taxa…

Am facut interview si am acordat imprumut.

La inceput am zis: “Doar pentru a studia in Romania

A venit o candidate studenta anul V Universitatea Politehnica din Bucuresti: obtinusera o bursa Erasmus pentru a-si finaliza studiile universitare in Olanda. A fost asa de incantata ca a primit bursa si ca o sa isi fac proiectul de diploma la o universitate de prestigiu din Europa, dar numai pana cand a aflat ca acea bursa acoperea doar costurile de cazare pentru perioada de studiu. In acest punct a avut o mare dilema: de unde putea lua banii de care mai avea nevoie?

Am facut interview si am acordat imprumut.

Asa ca cum vedeti, regurile de la EQUALIS sunt facute ca sa fie schimbate; fiecare situatie e unica. Si noi ne adaptam.

Strainu’

NB: apropo, se pare ca doar fete au destul de indrasneale ca sa ne cer pe fata ceva cand este anuntat clar pe site ca “nu se poate”. Si au mare dreptate…