In incercarea de a imbunatati imaginea Romaniei printre straini, dar mai ales printre locuitorii ei, au fost lansate 2 initiative diferite.

Prima incearca sa creeze “marca Romania” cu ajutorul a cativa tineri care vor participa la Scoala de Vara “Romania Secolului XXI” – “Rebranding Romania”, iar a doua promoveaza chiar imaginea vizuala a Romaniei prin con

cursul foto “Looking at Romania, Through Rose Tinted Lenses”.

Scoala de vara “Romania secolului XXI”

VIP Romania organizeaza a 9-a editie a Scolii de Vara “Romania Secolului XXI” cu tema “Rebranding Romania”. In perioada 30 iunie-14 iulie, 25 de studenti vor participa, timp de doua saptamani, la conferinte, workshopuri si dezbateri avand ca tema centrala brandul de tara. Aplicatiile se pot trimite pana pe 22 iunie.

Pana atunci puteti participa la diferite concursuri pe blogul oficial al proiectului: www.rebrandingromania.wordpress.com

“Looking at Romania, Through Rose Tinted Lenses”

Camera de Comert Britanica-Romana cu sprijinul Point Max premiaza cele mai bune fotografii ce

ilustreaza aspecte pozitive ale Romaniei de astazi

Sunteti invitati sa va uitati in jur si sa cautati ce are Romania mai bun. Aratati-ne ce ati gasit si noi va vom recompensa cu premii atractive si cu posibilitatea de a va expune fotografiile la Londra si Bucuresti.

Puneti-va ochelarii roz si surprindeti frumusetea in lucrurile care va inconjoara! Ca sa aratam lumii o Romanie mai buna.

Mai multe detalii: Concurs Foto